uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی
نویسنده: فاطمه عبدی
18 دی 1400 | 7:06
افزودن به لیست علاقمندی ها

بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی

5/5

سینک ظرفشویی عضو جدانشدنی آشپزخانه است و در دکوراسیون آشپزخانه هم نقش مهمی دارد. توصیه می‌شود بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی را بشناسید تا بهترین سینک ظرفشویی را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

یونید- سینک ظرفشویی تنها وسیله‌ای است که در طول روز بارها از آن استفاده می‌شود و جهت شستشوی ظروف، میوه، سبزی و حتی زمان آشپزی کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. سینک‌های ظرفشویی مارک‌های متفاوتی دارند و هر برند مدل و اندازه‌های متنوعی از سینک‌های ظرفشویی را طراحی و تولید کرده‌اند. در ادامه بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم.

اخوان – بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی

برند نام آشنا اخوان، برندی ایرانی و باکیفیت در زمینه تولید سینک‌های آشپزخانه است. سینک‌های ظرفشویی اخوان در سه مدل سینک توکار، سینک روکار و سینک‌های زیرصفحه ای و با استفاده از جنس استیلنس استیل طراحی و تولید می‌شوند. سینک‌های اخوان از کیفیت مرغوبی برخوردار هستند و بیش از ۷۰۰ مدل متنوع و مطابق با سلیقه ایرانی و بازار جهانی را تأمین می‌کند. تولید انبوه، تنوع بالا، کیفیت خوب و خدمات پس از فروش عالی موجب شده تا برند اخوان به عنوان بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی شناخته شود.

استیل البرز – بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی

استیل البرز، یکی دیگر از بهترین مارک‌های سینک ظرفشویی ایرانی است که در زمینه تولید انواع سینک ظرفشویی باکیفیت فعالیت دارد. محصولات استیل البرز از استلینس استیل از نوعی آلیاژ فولادی با خواص منحصربه فردی مانند ضد زنگ بودن، مقاومت و دوام بالا تولید می‌شوند. سینک‌های ظرفشویی استیل البزر از تنوع بالایی برخوردار هستند و ۱۰ سال خدمات پس از فروش یا همان گارانتی دارند.

ایلیا استیل – بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی

سینک‌های ظرفشویی ایلیا استیل، همانند برند اخوان و استیل البرز محصولات باکیفیتی را وارد بازار کرده است. موضوع مهم در مورد این برند این است که مواد اولیه و قطعات لازم را از اروپا و آمریکا تأمین می‌کند. عمق لگن سینک‌های ایلیا استیل از دیگر برندها بیشتر است و همین امر موجب متمایز شدن این برند نسبت به رقبای خود شده است. کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع بالا از دیگر ویژگی‌های سینک‌های ایلیا استیل هستند.

بیمکث – بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی

بیمکث، یکی از پرآوازه‌ترین برندهای محصولات آشپزخانه ایرانی است. سینک‌های ظرفشویی بیمکث یکی از محصولات باکیفیت با طراحی‌های بسیار زیبای این برند ایرانی هستند. شرکت بیمکث در تولید سینک‌های گرانیتی و کامپوزیت فعالیت دارد و این موضوع موجب شده در بین رقبای خود برتری داشته باشد. سینک‌های ظرفشویی برند بیمکث در کنار کیفیت بالا، قیمت‌های مناسبی دارند.

کن – بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی

شرکت کن از سال ۱۳۸۷ در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. این شرکت به منظور تأمین نیازهای هم‌وطنان خود و همین‌طور سایر کشورهای جهان انواع لوازم و تجهیزات آشپزخانه را تولید می‌کند. سینک‌های آشپزخانه کن یکی از محصولاتی است که این برند با بالاترین کیفیت و گارانتی ۵ ساله به بازار عرضه شده و رضایت کامل مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده‌اند.

با کمک یونید می‌توانید با همه فروشگاه های فعال در حیطه لوازم آشپزخانه ارتباط برقرار کنید، با آنها به گفتگو بپردازید و در نهایت ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین کالا را خریداری کنید. برای خرید سینک ظرفشویی به وبسایت یا اپلیکیشن یونید مراجعه کنید.


سینک ظرفشویی سینک ظرفشویی ایرانی بهترین مارک سینک ظرفشویی ایرانی لوازم خانگی

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید