uneed-logo
همه‌ی شهر‌ها
همه‌ی شهر‌ها
راهنمای ست کردن شلوار جین مام استایل
نویسنده: فاطمه عبدی
08 فروردین 1401 | 6:47
افزودن به لیست علاقمندی ها

راهنمای ست کردن شلوار جین مام استایل

5/5

شلوارهای مام استایل جزو لباس‌هایی هستند که هیچگاه از مد نمیفتند و امروزه طرفداران خاص خود را دارند. ست کردن شلوار جین مام استایل بسیار آسان است و به راحتی با انواع متنوع لباس‌ها ست می‌شوند.

یونید - شلوارهای مام استایل در دهه ی ۸۰ محبوبیت خاصی در میان خانم‌های میانسال پیدا کردند. این مدل شلوار بسیار راحت و کاربردی است و در رنگ‌ها و مدل‌های ساده و بدون پارگی یا زاپ طراحی و تولید می‌شدند. همین موضوع موجب شد تا شلوارهای مام استایل در آن زمان مورد پسند خانم‌های میان سال قرار بگیرند. امروزه نیز این مدل شلوار در دنیای مد جایگاه خاصی دارند و جزو لباس‌هایی هستند که هر خانمی در کمد لباس خود دارد. ست کردن شلوار جین مام استایل با دیگر لباس‌ها بسیار آسان است و این مدل شلوار امکان ست کردن با لباس‌های متنوع و ایجاد استایل‌های شیک و به‌روز را فراهم کرده است.

شلوار جین مام استایل

شلوارهای مام استایل فاق بلندی دارند و دارای زیپ کشیده، جیب‌های بزرگ در پشت و ظاهر گشاد هستند. قد این مدل شلوارها تا مچ پا است. شلوارهای جین مام استایل موجب می‌شود قد بلندتر دیده شوید. شلوارهای جین مام استایل بسیار راحت هستند و استایل‌های متنوع شیک و غیر رسمی را برای شما ایجاد می‌کنند.

ست کردن شلوار جین مام استایل با بلوز

شلوار جین مام استایل را می توانید با انواع شومیز سفید، تیشرت سفید، تیشرت‌های طرح‌دار و ساده ست کرد. همچنین برای داشتن یک استایل شیک با شلوار جین مام استایل می‌توانید این شلوار را با بلوز های یقه اسکی پوشید.

ست کردن شلوار جین مام استایل

ست کردن شلوار جین مام استایل با کفش

شلوار جین مام استایل از جمله شلوارهایی است که با اکثر مدل‌های کفش، کتانی، صندل و... پوشیده می‌شوند. این مدل شلوار با انواع کفش پاشنه‌دار، کفش تخت، کتانی ونس و نیم بوت پوشیده می‌شوند.

ست کردن شلوار جین مام استایل

ست کردن شلوار مام استایل با کت‌های بلیزر

یکی دیگر از ست‌هایی که می‌توان با شلوار جین مام استایل ایجاد کرد، ست کردن کت بلیزر با این مدل شلوار است. کت‌های بلیزر با شلوار جین مام استایل مشکی، آبی روشن و... به همراه تیشرت یا شومیز و کفش یا کتانی استایل غیر رسمی شیکی را برای شما ایجاد می‌کند.

ست کردن شلوار جین مام استایل

 

ست کردن شلوار جین مام استایل

ست کردن شلوار جین مام استایل با مانتو و پالتو

یکی از پیشنهادهای جذاب برای ست کردن شلوارهای مام استایل با مانتوهای کمی گشاد و کوتاه است. اگر تمایل دارید این مدل شلوار را با مانتو یا پالتوی بلند بپوشید، بهتر است مانتو و پالتو مدلی گشاد داشته باشد و جلو باز باشد.

ست کردن شلوار جین مام استایل

ست کردن شلوار جین مام استایل با هودی و بلوز بافت

یکی دیگر از لباس‌هایی که برای ست کردن با شلوار جین مام استایل پیشنهاد می‌شود، هودی و بلوزهای بافت است. ست کردن شلوار جین مام استایل با هودی و بلوزهای بافت، جذابیت بسیاری به استایل شما می‌بخشد.

ست کردن شلوار جین مام استایل

ست کردن شلوار جین مام استایل

استایل شلوار جین مام استایل مشکی

شلوار مام استایل مشکی و ذغالی را می‌توان با کت‌های چرم و اکسسوری ست کنید. همچنین پیشنهاد می‌شود این رنگ شلوار را با یک تیشرت ساده سفید و کتانی سفید ست کرده و با یک مانتو یا کت بلیزر استایل خود را کامل کنید.

استایل شلوار جین مام استایل آبی

شلوار مام استایل آبی را می‌توانید برای داشتن استایل‌های شیک و راحت استفاده کنید. سعی کنید این رنگ شلوار را با تاپ طرح‌دار یا کراپ تاپ بپوشید. همچنین پیشنهاد می‌شود، برای داشتن یک استایل غیر رسمی شیک، این رنگ شلوار را با شومیز و کفش پاشنده دار ست کنید.

استایل شلوار جین مام استایل آبی روشن

شلوارهای مام استایل آبی روشن برای همه‌ی فصل‌ها مناسب هستند و استایل‌های شیکی را ایجاد می‌کنند. این رنگ شلوار را با کت‌های جین، کتانی سفید و تیشرت می‌توان ست کرد.

با کمک یونید می‌توانید با همه فروشگاه های فعال در حیطه فروش لباس زنانه ارتباط برقرار کنید، با آنها به گفتگو بپردازید و در نهایت جدیدترین و باکیفیت‌ترین لباس‌ها را خریداری کنید. برای خرید شلوار جین مام استایل به وبسایت یا اپلیکیشن یونید مراجعه کنید.

 


شلوار مام استایل شلوار جین مام استایل جین مام استایل ست کردن شلوار جین مام استایل

دیدگاه شما

میزان رضایت خود را اعلام کنید